* Namn: Joel Leivo
* Ålder:17
* Kön: Man!
* Intressen (Vad lyssnar du på för musik? Kollar du på film? Vilken typ av film? Anime? Serier? m.m.): Lyssnar på allt möjligt förutom rap .. och R&B, gillar sport samt poker
* Hobbies (Några intressanta hobbies? Live, sport, eller musik m.m.): Datorn samt alla möjliga sporter ;P
* Hemort: Götet
* Jobb: Går andra ring på gymnasiet
* Rökare/icke rökare: Åt helvete me rökare!
* Civilstatus: (singel/sambo m.m.) Singel atm
*** INGAME DEL ***
* Char namn: Istazi
* Klass: Priest
* Ras: Night elfzor
* Talang spec. (vi räknar med att du är villig att speca om): Jodå, inget problem hehe.
* Raiderfarenhet: ZG, MC, Kara, MT, SSC, Gruul, Naxx 10/25, EoE 10/25, OS 10/25, Ulduar 10, TOTC 10/25, Marrowgar på 25 manna, Har clearat all content som jag skrev, dock inte på den här karaktären.
* Ingame yrke (udda recept m.m.): Tailoring 420, Herbalism 450.
* Vad har du för gear? (ctprofile / armory länk):
http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... &cn=Istazi
* Varför vill du joina BBM: Har tröttnat på patetiska guilder som aldrig kommer längre än 1-4 bossar i endgame raids, och jag ser att ni är en svensk guild. Och de har jag letat efter sedan början av WotLK att ni är lite "hardcore" passar mig perfekt.
* Känner du någon i BBM (i sådanna fall vem/vilka): Känner ingen, tyvärr.
* Vilka tider spelar du? (Raid: Torsdag, Söndag och Tisdag): De är inget problem, kan lägga studierna på andra dagar om ni behöver mig :p
* Använder du keybindings? (posta dina key bindings): Shift---- 1-6. 1-6 sedan E, Q, T , §, Middle mouse, C, Shift+R, Shift+E, Shift+Q. Kan finnas något mer jag glömt.
* Vad prioriterar du när det gäller dina stats? (Sta>Agi>Str>>hit>Arp>Spell hit>Haste>spell dam>Int): Som healer, SP > Int > Haste >crit, som Shadow Hit cap > SP > Haste > crit > resten
* Vad är cappen för din karaktär när det gäller hit, expertice o.s.v?: 17% utan talents, 11% med talents.
* Vilka glyphs kör du med?: Som disc, Penance, Powerword Shield, Improved Flash Heal. Som shadow, Mind flay, SWP, ska byta ut dispersion mot en som gör att jag får mer SP när jag crittar i Shadowform.
* Vilka tidigare guilds har du varit med i, och varför lämnade du? (ta med vem som är/var GM i guildet, för referenser): Fullmoon, kunde inte spela med personerna i den guilden, den var för vänlig mot alla "newbies" som inte hade någon aning om sina klass utan var tvungen och få hjälp under raids o shit .. Elédyral var GM.
* Några skulder till andra spelare/guilds?: Nepp
* Är du ursprungs ägaren av kontot?: Givetvis
* Övriga frågar: Inga frågor precis, men svara snabbt

orkar inte vänta 2-5 dagar på ett svar. Men hare så hörs vi